Ad Code

Saya Dalam Bahasa Kedah

Dalam artikel kali ini kami akan kongsikan senarai bahasa loghat kedah dan kamus loghat kedah. Kete kunin dengan kete putih.


Sosiolinguistik Melayu Bahasa Kedah

Cedayh Cek Pn 1.

. Mai Belajaq Dialek Kedah. Taburan penutur bahasa Siam di sebelah Kedah adalah sekitar daerah Kubang Pasu Kota Setar terutamanya mukim Pokok Sena Baling dan Padang Terap. Awak engkau kamu dipakai.

Updated 5 days ago. Saya pula dari negeri Kedah - Arab. Also known as Pelat Utara or Loghat Utara Northern Dialect or as it is known in Thailand Syburi Malay Thai.

Terjemahan dalam konteks KEDAH dalam bahasa inggeris - bahasa malay. Bahasa Melayu Kedah atau Pelat Utagha merupakan sebuah bahasa Austronesia dan salah satu Varian Bahasa Melayu yang dituturkan oleh masyarakat Malaysia di Negeri Kedah Pulau. SINI banyak contoh ayat diterjemahkan mengandungi KEDAH - bahasa inggeris-bahasa malay Terjemahan dan.

Selamat datang ke portal Kulliyyah Bahasa Arab UniSHAMS Saya panjatkan syukur kepada Allah SWT atas peluang untuk memberikan ucapan aluan dalam halaman Kulliyyah Bahasa Arab ini. Selamat datang ke portal Kulliyyah Bahasa Arab UniSHAMS Saya panjatkan syukur kepada Allah SWT atas peluang untuk memberikan ucapan aluan dalam halaman Kulliyyah Bahasa Arab ini. Kedah Malay or Kedahan Malay.

Saya Sayang Negeri Kedah Alor Setar. Saya dipakai oleh orang yg lebih muda apabila bercakap dgn orang yg lebih tua 2. 100 Perkataan Bahasa Perak Belajar Dulu Senang Nanti Kalau Dapat Calon Orang Perak.

Bahasa Siam ada juga. Cepat cergas segera 2. Hari ini aku ingin berkongsi serba sedikit berkenaan kata penguat adjektif dalam dialek yang dituturkan di negeri kelahiranku Kedah.

Saya Sayang Negeri Kedah Alor Setar. Koleksi Loghat Kedah Serta Contoh Maksud Dan Ayat. Alkisohnye berlaku le eksiden di parit kete belanggor.


Mgag Min Tengah Belajar Bahasa Kedah Ni Ada Lagi Ke Facebook


Mai Belajaq Loghat Kedah Bersama Masya Youtube


K E D A H A N Loghat Kita


Koleksi Loghat Kedah Serta Contoh Maksud Dan Ayat

Post a Comment

0 Comments

Ad Code